Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową
Więcej o Kraków agencja reklamowa
Akcje reklamowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy dystrybutorem, producentem czy usługodawcą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast małe firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.
Co można powierzyć agencji marketingowej?
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, folderów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak Facebook, Instagram lub Twitter.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, konferencji bądź targów, które z reguły wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanego oraz harmonijnego teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu kursów czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają setki agencji marketingowych, trzeba jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]