Promocja, reklama, marketing Usługi Witryny www

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Szukasz informacji o tym, jak wybrać firmę SEO? Dobrze trafiłeś!

Gdy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną firmę SEO? Warto posłuchać podpowiedzi profesjonalistów.

Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozkwita w zasadzie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak przykładowo Rambler, DuckDuckGo lub Bing, nadal najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, z reguły jest to niełatwe bez doradztwa zawodowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Kluczowe cechy dobrej agencji SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach naświetla, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od drobiazgowego audytu strony,
  • zdolność oceny budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy.

Pracownica firmy Google podkreśla również, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą większe rezultaty przeważnie po kilku miesiącach pracy.